Halvveckorapport

Har inte direkt hänt nåt roligt,jobbade måndag och tisdag...ledig idag och sen består resten av veckan av jobb,jobb och atter jobb...men det känns bra och det va gott att komma igång igen.Många kanske tycker att man ska gå hemma och njuta av mammaledigheten och allt det där,men jag är inte så..är inte den typen som går hemma och städar,bakar,röjer var och varannan dag..men jag vet hur tvättmaskinen och dammsugaren fungerar och det räcker för mig!
Tycker liksom inte det viktigaste är ett skinande rent hus och massa bullar i frysen...

Idag åkte Vilma och jag med Viktoria och Tim till Strömstad..blev en snabbis på Lindex och en allmöjligaffär.Var gott att komma sig bort från dessa fyra väggar en liten stund,skönt att gå ute i det vackra vårvädret!

Annars har det kommit två sånna hos Vilma:



Tänk att dessa små sylvassa sakerna ska vålla så mycket problem...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0