Lååååååångfredag


Så nu var påsken här igen.Känns som om vi är den ända familjen som inte firar denna högtid så där speciellt mycket.Barnen får sine påskägg och vi har satt ris med fjädrar på utsidan och that´s it liksom.

Idag är det alltså långfredag och på nåt sätt är den lång med.Stod upp senare än vanligt men ändå går klockan trögt.Anders är och tar sin del på dagis,jag får ta min imorn.Har istället påtat i trädgården...inte min favoritsyssla direkt men ett nödvändigt ont när man bor som man bor..har rivit mig ett antal gånger på rostaggar,bränt mig på brännässlen (som verkar ta över trädgården) och lyckats få en kopiös huvudvärk...så hur folk kan tycka detta är roligt är mig en gåta!!!
Vilma sover ute i vagnen,något hon inte direkt har tyckt om innan...

Imorn påskafton får vi se om vi packar ihop oss och åker till familjen Anneflod för lite umgänge...tror fasiken jag ska ta med mig likörflaskan (är nog det ända jag har av starkare drycker)...men det blir nog lugna gatan eftersom man är trebarnsförälder och ska jobba söndagskvällen.

Annars under veckan har Moa sovit här och Thea sovit hos Max.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas resten av påsken varit bra!

2009-04-12 @ 16:05:32
URL: http://camsfamilj.babyblogg.se
Postat av: PetramedAochE

Kikar in med ett litet tips om att du kan vara med och tävla om smycken (bl a namnsmycken) i min blogg!



http://www.petramedaoche.se/?p=552

2009-04-15 @ 18:48:16
URL: http://PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0