Allt från julklappar till magproblem


Ja så kan vi väl sammanfatta vår jul.

Julafton kom och gick med spända barn,uthälld sås,mat,godis,kilovis av paket och många glada miner.
Juldagen började snöandet som ledde till att vi så och säga var insnöade på annandagen.Inget knytkalas i Norge för vår del alltså.
Söndag gick på som vanligt,åkte till min moster för att hämta Labbetuss (mina föräldrar har varit så smarta och lämnat detta kalla nord för några varmare dagar på Madeira...smart drag).På kvällen började jag få rätt jävliga kramper (har inte haft så ont sen den dagen jag skulle få Vilma) i magen.Var nästan beredd på att åka in..
Dagen därpå ger jag Vilma välling som vanligt på kvällen men plötsligt hör jag ett ljud man förknippar med magsjuka och sen högljudd barngråt.Där satt hon med vällingflaskan i ena handen och nåt annat annat runt sig.
Igår kväll efter ett par kräkningar till och skyhög feber var hon dock sig själv igen,som om hon aldrig varit sjuk.

Och jag då??Jo efter 3 dagar och 2 slurkar duphalac var det över...(hade man bara provat det tidigare!!)

I morn är det nyår,den firas på Vassbotten,sen är det ett nytt år!




LITE KORT FRÅN OSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0