Blir aldrig som man tänkt sig..


Thea var på 5 ½ kontroll på BVC igår..gick såklart igen med MVG+..man har ju alltid så fina barn som man ska vara såååå stolta över (och det är man ju).Samtidigt var det dax för spruta..själva sprutan gick ju problemfritt (har en unge som sprätter runt och skriker "jag ska få spruta,jag ska få spruta"..och är skitglad för det).

"Problemen" började i går när vi kom hem med en sprängande arm (nåt som är vanligt med tanke på att det är stelkramp i blandningen) men när jag kom från jobbet igår kväll så var det ingen fräch unge man hittade i sängen..feber och huevärk...
Och detta elände har fortsatt idag..inte får man i henne mat och hon dricker lite lite i mina ögon..
Inget blir ju bättre av denna värmen heller..

Vi hade tänkt sätta nosen åt Storgodset Sögård idag, var några gräsänkor ska umgås och grilla (karane är på årets happening på Röane).Men det får bli Hedemyrs och inhandla väldigt lätt mat och en hel del sött och gott slinker nog ner i korgen...
Får se om vi enas om en film vi kan hyra med..





                      




Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackars Thea! Hoppas hon känner sig bättre idag. Ni får styra er kosa till storgodset en annan dag.

2009-07-05 @ 16:42:28
Postat av: Camilla

Undrar hur du haft det på nya jobbet? och om du fått sovit på dagen.

2009-07-07 @ 22:14:57
Postat av: M-B

Jag har det bra..fick sova fram t 16,30 så det ska jag inte klaga på..får se hur det blir imorn..

2009-07-08 @ 00:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0