Det är fortfarande kö


Idag är det ködax..har suttit i denna telefonen i ett par timmar nu..
Och ni som tycker att FKs telefonkö tar tid,prova på Skatteverkets!!!Efter 15 minuters väntan kommer jag äntligen fram till en handläggare för att därpå bara börja tuta upptaget.Så det var bara att ta 20 nya minuter..och jag lovar dessa minuter är låååånga!!!

Hemlandet Norge slutar heller aldrig att överraska..pratar om att vara omständigheternas land med stort O!Ska bara ha en pappersbit med vad de ska dra mig i skatt men nää du..sånt får man ansöka om!!!Min klene tröst är att det BARA tar en vecka eftersom jag redan har ett norskt personnummer!!Så nu lutar det åt att de drar 50% skatt,lagom roligt...

För varmt är det med så humöret är sådär..och ikväll ska jag jobba!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tänkte grilla här på lördag. Har du lust får ni gärna komma. Vi kvinnfolk får väl samla oss och vänta på våra män medans dom röjer av sig lite ;) Ta med det ni vill grilla isf.

Kram

2009-07-02 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0