Skjer à??

Her er det døtt..har litt vanskelig for å få tiden til og gå.Leser alt fra ukeblader till misjonsblader men de tar slutt de også..
Akkurat nå drømmer jeg meg hjem til den goe senga mi (som vanligvis ikke er så go)..jaja min tid kommer til det,om sann ca 5 timer eller noe..

Merker at dette blir et sann her blabla-innlegg,men noe må jo gjøres..

Tiden mellom siste innlegg og dette har blitt brukt til ingenting egentlig..lør-søn var Viktoria med barn hjemme ettersom det var kvinne- og barneforbud hjemme hos dem.Vi spiste gøtta og så på Dirty Dancing..en helt passe lørdagskveld.
Søndag kom gubben hjem litt tidligere enn hva jeg hadde trodd..faktiskt i rett så bra form!

Nei nå skal jeg se om det er noe spiselig her tror jeg...magen skriker etter og fylles..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0