Skrytinlägg


Tycker att idag har jag varit duktig.Har fått gjort lite saft,ca 4 l svartvinbärssaft blev det.Verkar som om den blev godkänt med.
Kan vara att jag börjar få lite ångest eftersom imorn är sista lediga dagen innan det är dax att jobba tre nätter igen,måste liksom kännas att man gjort något...löjligt det där...
Annars har jag fått bort ALL tvätt och plockat lite här och massor där...
Vilma och jag tog ett bad med och det verkade vara sövande eftersom hon somnade på fem röda efter en flaska välling (plus att hon sov 3 timmar förut idag).Så det kan bli en SEN kväll kan jag tänka mig

Nu väntar jag på att Anders ska komma hem så man kan få nåt i magen,han är hos mamma och pappa och hjälper till att panka lite spik...lämnade av Kim i samma vända..

Kommentarer
Postat av: -Helen

Man får skryta när man är duktig. Är det ok att jobba natt. Du är i norge, eller? Tjänar man mycket bättre där?

2009-07-27 @ 12:21:51
Postat av: M-B

Ja jag e i Norge,jobbar ca 60 procent och tjänar ungefär som en heltid i Sverige...

Tycker det går bra att jobba natt...än så länge iaf..det är väldigt lungt o skönt..inte alls för mycket att göra..kankse heller för lite..

2009-07-28 @ 13:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0