Dagarna går...


...vet inte helt var de tar vägen,känns som om man står still.Har dock äntligen fått tummen ur och varit på VC,mötte en jättego läkare som verkligen tog sig tid till en.Så igår blev det provtagning för ditt och datt,,får svar nästa vecka.Hoppas dessa visar nåt så jag kan få svar på vad som är fel...

Har ett tag nu provat gå ner i vikt men det har inte lyckats,har heller gått andra vägen.Har provat massa olika metoder (tom Camebridge en vecka..som alla bara rasar i vikt av,men inte jag serru).Samtidigt känner jag mig nedstämd,har tryck över bröstet,yrsel,frusen,ledvärk,risigt hår,orkeslöshet,enorm trötthet osv..
Fick då tipset att kolla ämnesomsättningen,den kan vara låg och då visa sådana symptom...

För att vara ärlig så är jag ingen rolig människa nu för min omgivning..jag får bara be om ursäkt för detta men kan tyvärr inte råda över det..provar hålla mig mest för mig själv bara så ni ska slippa det...

Annars går livet på som vanligt,jobbar,tvättar och lagar mat..den eviga karusellen..

Kommentarer
Postat av: Ann-Heln

Man måste få lov att erkänna att man inte mår bra. Det är starka männsikor som vågar erkänna som du gör. Lycka till! Det kommer att ordna sig var så säker. Krama ann-Helen

2009-05-13 @ 22:25:49
Postat av: Søstra di:o)

Siste på motefronten innen slanking her nå er noe som heter 30days.Garanti at du skal gå ned 2 str. innen 30 dager?Hakke prøvd jeg,men vet fler som har prøvd og det funker:o)Ellers ønsker jeg deg god bedring,godt at legen tok deg på alvor!Skal nok se at det blir no ordning på det:o))

2009-05-14 @ 12:49:19
Postat av: Helena

Låter ju onekligen som ämnesomsättningsfel säger jag utan läkarkompetens. Men jag har ätit medicinen sen 15 år tillbaka och känner igen syptomen.

Hoppas de får ordning på din dos när de väl konstaterat vad det är så kommer du kunna känna igen dig sen!:)

kram Helena

2009-05-19 @ 22:46:25
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0