Ja vi elsker


Helga som gikk var toppen.Melodi Grand Prix seier på lørdag og 17 mai på søndag.

Lørdag fikk jeg ikke med meg så mye ettersom Ole Lukkøye kom veldig tidlig den kvelden,men søndag bestod av sol og masse glade mennesker. Sangen vi hørte mest i barnetoget var ikke den man skulle tro på en sånn dag,men kan dere gjette hvilken???
Så min søsters barn og mitt søskenbarn i barnetoget,barna fikk hver sin heliumballong og sist men ikke minst så gikk vi til Salen (Pinsevennenes møtelokale).Vi satt ikke lenge der ettersom en viss herremann følte sig malplassert (han rakk dog å ta et bilde hvor det står at Jesus lever).
Vi prøvde virkelig å få plass et annet sted,men denne dag vill alle ha en kopp kaffe og et kakestykke..tro meg,det norske folk er kaffe- og bløtekakegærne!!!

Etterpå reiste vi til pappa og mamma for den årlige lapskausen...tror jeg kan spise til jeg sprekker!!! Var der en stund for og etterpå reise hjem.

Ja det var vel helga i korthet....skal prøve å få inn litt bilder en dag når jeg orker og tømme kamera..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Satsa på norska hedanefter. ;) De va skoj o få läsa lite "annat". :)

2009-05-20 @ 22:46:07
URL: http://alexxx88.blogg.se/
Postat av: M-B

Kanskje det du...♥

2009-05-21 @ 07:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0