Hjulen snurrar på

Som vanligt är det dåligt på bloggsidan men händer det inget så finns det ju heller inget att skriva om...tycker jag iaf..
Nu är iaf Vilma färdig inskolerad på dagis och Anders har börjat jobba igen.Jag själv gjorde idag min första dag i Tanum,verkar helt OK faktiskt.Hoppas det är lika trevligt där jag ska vara imorgon kväll.
Har inte blivit så mycket jobb som man hoppats i Std så nu korsar jag allt jag har att det lossnar lite nu när man har vidgat sina vyer lite..ska ju liksom leva med..

Annars tror jag inte vi har gjort de stora utsvävningarna sedan sist,har dock hunnit bli 1 år äldre och jobbat lite medan Anders har skött markservicen.
Det ända stora är att vi ÄNTLIGEN har fått lämnat in vår stora TV på lagning och förhoppningsvis inom några få korta veckor ska vi gå från 21 tum till 42 tum...
Snurriga jag hade lyckats snurra bort kvittot och herregud va svårt det skulle va att få skaffat en kopia..typ ett telefonsamtal på 5 min!!!I stället har denna "lilla" TV stått i vårat sovrum i ett antal månader och bidragit till  ett antal kg dammråttor..

Nu inväntas helgen som innehåller barnkalas,poolspel och dop...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kikar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång ännu en kulig en:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html



..med chans att vinna 1 presentkort från en finfin barnbutik! Kika gärna in o delta i den med =)

2009-11-17 @ 21:25:55
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0