Livstecken

Vill egentligen bara in och säga hej och visa att jag minsann lever.

Livet travar på i ett hejdrundrande fart utan de stora överraskningarna.Så vad har jag gjort sen sist jag skrev då??
Jo jag har jobbat,jobbat och jobbat igen..i mellan där har min syster gift sig och jag har åkt på nåt skit som INTE vill ge med sig..3:e veckan nu varav 9 dagar med penicillin utan större resultat!Så nu blev jag sjukskriven en vecka och ska under denna vecka bara slappa..så nog om det!
Annars är det hockey- och fotbollsträning,innebandy för gubben,dans och kyrkans barntimmar som står på schemat här..resultatet är iaf att det är bara fredagar och söndagar som är lediga här i huset.

Om en vecka åker Anders och jag med mamma och pappa till Prag,ska ju bli helt underbart (fast man kommer ju allt att sakna barnen nåt fruktansvärt).Barnen ska vara hos svärmor och de väntar i spänning på att få åka Resöbussen till och från skolan...:-D
Så om det är någon som varit i Prag får ni gärna komma med förslag på vad som måste ses..

Slutet av månaden stundar kalas för de två tjejerna i huset..Thea har bestämt att årets tema på barnkalaset blir Halloween, som sist år.Så nu ska det jagas svart och vit marsipan och andra spökiga saker..






Herr och Fru Rödsgaard





Stundande 1 - åringen





Stundande 6 - åringen och hockeyproffset

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ojj, va lik Vilma börjar bli Anders nu. Speciellt över ögonen. Ska försöka hälsa på er nästa gång jag är nere. Hann inte riktigt denna gången. Alex

2009-10-06 @ 16:49:36
URL: http://alexxx-88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0